En dag hos familjen

Publicerad 2013-09-01 03:11:00 i Allmänt,

Just nu ligger jag och lyssnar på Håkan Hellström med alice (den italienska tjejen) på hennes rum. Jag kom igår på eftermiddagen där morfarn, Rachael och hennes kompis mötte mig med en fin skyllt. Han inte riktigt prata nåt med Rachael innan dom åkte till sin konsert. Sen väntade jag i 2 timmar med morfarn på alice. Han berättade att han har varit militär, Policeofficer och ingenjör haha, han hade ritat alla bygnader som låg brevid flygplatsen, typ där man har flygplan å sånt. Han röker pipa, har en jätte fin gammal bil från 30 talet. Han har ett hemligt rum bakom en bokhylla som han visade oss sen, där han har typ 20 gevärer och 20 pistoler. Som jag ska få sjuta med haha. Han gillar skytte och att jaga. Och han hatar Obama. :p 
 
Idag var vi och handlade mat, skolsaker, balsam m.m. i en stor affär med allt möjligt. Sen åt jag och alice Tomat med tonfisk. Hon gillar också nyttigmat, villket är väldigt skönt :) vi köpte massa grönsaker idag. hon är också rädd för att bli fet här haha    
Hon ska börja på vollyboll som hon tränat ett hår, fast hon inte ens gillar det haha.
Imorn kommer min värdmamma och värdmormor hem. Och då ska väll jag umgås mer med Rachael också. Hon kanske kommer hit ikväll jag vet inte. Hon har nämligen varit på nått zoo idag som hon bestämt sen länge. På måndag ska vi åka och registrera mig på skolan. 
 Det var allt jag hade å berätta nu. Hejdå!  Ni får mer bilder nästa gång
 

Kommentarer

Postat av: Gun Westerlund

Publicerad 2013-09-01 10:18:35

Roligt att läsa din blogg och jag förstår att allt gått bra och du kommer säkert att få det bra. Har tänkt mycket å dig. Kram från din mormor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Ella och kommer vara utbytesstudent i Oregon Estacada 2013- 2014. Här kommer jag skriva om min resa :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela